Saturday, May 8, 2010

Berok yang kurang ajor (Glee)...!!!

Pagi tadi aku bawak bini aku g check up lagi..Tapi kali nie kat Az-Zahrah Islamic Medical Center..Nie second time kami dtg wat check-up kat Az-Zahrah...last sekali dtg sini 3 minggu lepas...tapi rasa cam baru jek...cepat betoi masa berlalu...tanda2 kiamat da dekat...anyway, pagi tadi aku gerak awai...kul 7.30 pagi da gerak (cadang nye la)...aleh2 kul 7.45am baru gerak...kira ok la...lewat 15 minit je...sampai kat Az-Zahrah kul 8 lebih sikit...aku parking dekat je ngan Az-Zahrah..sebelah kete aku ada kete Grand Livina parking kat situ..aku rasa depa pun nak g Az-Zahrah gak....sebab aku nengok ada pompuan kena buatan org kat dlm keter tue...aku rasa depa sampei da lama kot..tapi x tau arr sebab apa x masuk2 lagi...lantak arr..ada aku kesah...


Masa aku ngan bini berjalan ke arah Az-Zahrah,aku bulih nampak pompuan yg dlm grand livina tue pun menuju ke arah yg sama...tapi dlm keadaan raban teben..apa yg dikejornye entah le....nampak mcm x sabo2 nak potong aku ngna bini aku...eleh...nak amek nombor awai la tue...aku sampai depan lif lagi awai dari dia..so aku masuk lif dan pompuan tue pun masuk lif gak...tiba2 je dgn penuh kekurang ajaran (maybe mak bapak dia x penah ajo cara2 nak beradab), selambe babi je dia sound aku..."TUTUPLAH (pintu lif)...!!!!"


Aii..tinggi suara..terkezut aku...hujan x dak, ribut x dak (mcm mana pokok bulih bergoyang, kecuali ada beruk yg dok goyangkan)...tiba2 nak sound aku...cilakak punya pompuan (nie la beruknya)....maybe dia rasa tertewas sebab aku sampai kat lif tue lagi awai dari dia...disebabkan aku still lagi dlm mood hepi nak menimang cahaya mata yg pertama...so malas la aku nak layan pompuan perangai mcm gampang nie...so pergi la mampos....aku kasik la dia g kaunter dulu...padan muka dia...x dak org jaga kat kaunter...hahaha...buduh....


Actually da ramai da org yg sampei lagi awai dari aku ngan bini aku....huh...so kami pun tunggu je la ngan tenang dan bergurau senda sambil nengok gelagat org ramai kat situ...ada yg muka mcm gampang (pompuan tue la), ada yang bawak anak (yg adek laki dok la sepak kepala kakak dia, tapi kakak dia bulih wat dek je), ada yang membaca, ada yang bior je anak nya berlari berambat, melompat x tentu arah sampai terantuk kepala...bapaknya pun mengeluarkan ayat tipikal..."Ha..buat la lagi..rasakan...buat la lagi (sambil anaknya mengadu manja kat si ibu)"...


So, setelah menunggu punya la lama, akhirnya sampai gak turn kami.....bila da abeh cek dan sembang2 sikit ngan doktor, kami lepak kat tempat menunggu lagi sekali nak dapatkan list ubat yg nak kena amek..aku nengok pompuan yang x dak adab tadi tue x masuk2 jumpa doktor lagi...Loser gila...rasa cam nak g je jumpa dia dan kasik starlight kat dahi dia...hahahaha....pueh ati aku...padan muka.....LOSER.......

Huh....

No comments:

Post a Comment