Sunday, May 9, 2010

Bilanya nie....?

Huh..x dak mood nak wat keje sgt da nie..pale otak asyik dok pk "bila la bini aku nak beranak nie"..maybe kemalasan ni brpunca dr ke'fokus'an aku kat bini aku & baby dlm perut tue..kira mental n physical aku ngah dlm mode 'stand by'..bila da dlm mode stand-by, otak aku anto signal kat anggota badan aku to relax n jgn keje truk2..in case betoi la bini aku nak beranak time aku kat opis ni, byk ar tenaga dan adrenalin utk digunakan..haha..alasan nak corrupt..

Erm..bila la agak2nya bini aku nak brsalin erk..masa aku kat opis ke..kat dlm tren ke..kat dlm kete ke..maybe ngah meeting..tp kalo meeting kat luor mmg aku x g ar..takut x sempat saat2 penting dlm hidup aku..huh..x penah aku rase suspen cam ni..rasa mcm naik roller coaster time dia nak jatuh tu..kan rasa cam nak terkucil cket..

Ari sabtu lepas kwn aku dtg ngan anak depa ar..Anggun namanya..pergh..mcm nama penyanyi..mak dia cakap nanti da beso bulih jadik Americas next top model..cet..bapak jawa klang, mak melayu asli ipoh..mcm mana anak nak jadik amerika plak..adoyai..anyway, masa kat umah aku tue,pueh le aku dok amek gambo (pakei kamera la) si Anggun tue..mlm tue aku trus je la post kat FB aku..silapnya aku x tulih kat c2 yg tu gambo anak kwn aku..so ramai la yg post ucapan tahniah la,yg tanya baby boy ke gurl, nama apa,bape kilo lahir ari tu..jenuh gak ar aku nak explain..maybe sbb si Anggun tue comey cam aku kecik2 dulu..tu yg nampak iras2 tue..

Kakak ipor aku pnah tag bini aku ngan gambo 4D baby dia yg dlm perut..ada gak yg wish congrat kat bini aku..yg x tahannya,ada gak yg cakap..

'a'ah la inaz..baby iras2 muka inaz..xde cam muka zedil pun..'

Corrupt tul..dah sah2 tu anak abg aku..paling tidak pun, kalo ada iras2 mesti ar cam aku..nampak sgt sume ni saikoloji je..huh..

P/s: bila nak bersalin nie..

No comments:

Post a Comment