Wednesday, May 5, 2010

D3m....


Ari nie aku cuti....amek cuti sebab nak g Hospital Putrajaya and nak g cari breastpump....disebabkan bini aku still kena g wat check up ari2, so awal pagi lagi kami da gerak g Klinik Desa yg kat dlm hutan...kompom kalo ada emergency case malam2 x jumpa arr klinik nie....pas abeh check up kat klinik desa, terus g hospital putrajaya...sampai je kat hospital putrajaya, x dak parking plak...setengah mampus nak cari parking..last2 parking kat tepi jalan besor..jauh gila..disebabkan kami x tau mana nak g, kami carik la kaunter pertanyaan yg ada mak guard...aku nengok muka mak guard tu punya la ganas..ngan badan besor sambil menguyah mende ntah...sireh kot...kat mana la dia crreett daun sireh tue...bila da sampai kat tempat yg betoi, aku tengok ramei gila org...xkan nak tanya pun kena amek nombor kot..so aku terjah je la...sekali dia cakap, ari nie untuk pemeriksaan klinik je..kalo nak register kena dtg ari senin atau jumaat..pergh....wat penat je...


pas tue gerak g ampang kolumpo cari breastpump....ikut diskusi yg kami wat, cadangnya nak beli breastpump medela freestyle....er..mahai la tapi...tapi pas da dengor explanation org tue, cara2 penggunananya, kami pun decide beli la jugak....hasil ramah mesra kami ngan org kedai tue, kami dapat diskaun dlm 17%...hahaha..alhamdulillah....actually ada je yg murah lagi kalo cari kat internet...tapi aku x berani nak beli dari org persendirian..aku beli kat authorised dealer medela je..da tentu selamat...dalam kul 11.40am kami gerak balik nilai....ikut MRR2..............................................



Kul 12.40, kat MRR2 lagi.....kul 1 lebeh kat MRR2 lagi.......huh...demn...jem teruk gila....masalahnya, jem tu x dak sebab pun..kalo ada xcident ke, construction ke, ok la jugak..kira justified arr...MRR2.....dem...

Huh....

No comments:

Post a Comment