Sunday, May 2, 2010

Lagi mahal dari t-shirt aku...


Weekend nie dua kali aku g alamanda..nak cari barang2 baby...semalam aku g nak cari breastpump..ehh..ni bukan brg baby...nie brg mak baby...silap..tadi aku g cari botoi susu baby..padehei sebelum ni aku da beli da dua bijik botoi susu baby...tapi ada org cakap kalo new born baby or breastfeed baby, baby tue x nak pakei botoi susu sebarangan...sebab apa, sebab da biasa ngan puting ibu...so aku kena cari botoi susu yg puting nya lebih kurang puting ibu..bukan bentuknya, tapi rasanya k (jaga mental, jgn terbayangkan yg bukan bukan)...ada dua jenama yg di syorkan kat aku....NUK & MAM...NUk x dak kat alamanda..so akku beli arr jenama MAM kat Mothercare...ingatkan nak beli dua bijik botoi...last2 beli sebijik je botoi susu yg saiz paling kecik tu (5 oz).....RM33.50 (pic attached).....

Huh....

No comments:

Post a Comment