Saturday, September 4, 2010

Raya.....ermmm....




Raya tinggai bape ari je lagi nie ha...persiapan..?? biasa2 je...aku personally x de beli apa2 pun untuk raya...tapi untuk anak bini mmg banyak gila..x pe la..da rezeki depa tahun nie..ada anak bini di sisi pun da sangat bersyukur da..at least meriah arr sikit raya tahun nie dengan kehadiran Zahid..Banyak gila baju beli untuk si kecik nie..ermm.actually x kecik kot..baru 3 bulan setengah umornya..tapi beratnya da 8 kilo agaknya..waktu dia 3 bulan ari tue beratnya 7.2 kilo..maybe skang nie da 8 kilo kot..sampai krem arr tangan aku nie kalo terpaksa dukong dia lelama..




Gambo latest Zahid..rasanya da 8 kilo nie..ermm..

Semalam dok beli lagi baju untuk Zahid..kami suka beli romper je untuk dia..smart sikit nampaknya..ditambah plak ngan lunatots yang dipakeinya..x payah pakei seluar dah..Malaysia kan sejukkk...


Romper...cute je..

Yang orang umah aku plak beli baju kurung..ermm..ke baju kebaya pendek..?? aku pun x sure..angpa pikir la sendiri..yang bagusnya baju nie direka khas untuk ibu2 yang menyusukan anak..maknanya, kalo nak menyusukan anak, selak selak je la baju tue...


Nie la kebaya pendeknya..senang nak nyusukan Zahid..

Yang aku plak dapat apa je..?? Baju x beli lagi..seluor pun da bape tahun x beli baru...last sekali zaman bujang2 dulu je beli jeans kat Danau Kota..ada jugak niat nak beli baru..tapi x penahnya aku jumpa yg berkenan..huh..T-Shirt nak jalan2 pun da bertahun jugak aku x beli..selalunya tiap2 tahun satu benda je yang aku beli baru..Jersi Chelsea..tue je la..nampak gayanya tahun nie beraya pakai Jersi la..so apa je yang aku dapat tahun nie.....


Aku dapat Sampin je..erm..Syukur la..

Dalam banyak2 barang yang kami dok beli semalam aku tertarik ngan satu barang nie ha..Orang umah aku beria ia nak beli jugak...untuk bed time story Zahid katanya..hmm....


Bantal Bed Time Story untuk Zahid


Bila dibuka bantal nie, ada citer kat dalamnya..

Bantal nie sebenornya untuk budak yang umor 8 tahun ke atas...ermmm...entah arr..maybe sebab mak nya da berkenan..huhuhu..sebab ada kawannya da beli sebijik..x nak kalah kot...huhuhu....Peace ayang...

Huh...!!!


No comments:

Post a Comment