Saturday, August 11, 2012

Farizzuan & Farhana...Cinta Senyap....


First sekali aku nak ucapkan tahniah kat Pari and Putri..tahniah sebab angpa dah sah jadik husband and wife...So, tak yah la nak sorok-sorok dari kengkawan lagi..hahaha..tah bila Si Pari ni bercinta pun aku tak tau..Sedor-sedor dia kasik kad jemputan je...tak pe, asalkan angpa bahagia..huhu..Ok, tak nak pakei nama Pari..kita pakei nama Wan arr..baru commercial...


Aku dah berkawan ngan Wan dari sekolah menengah lagi..pas tue masuk ‘U’ pun yang sama..dah rezeki...dulu dok umah sewa pun sama...tapi aku kawen dulu sebab aku power..hahaha...Ok..Si Putri plak satu ‘U’ ngna Wan..maknanya satu ‘U’ ngan aku gak la..Tapi aku nie kurang kenai ngan bebudak pompuan kat ‘U’ aku dulu sebab aku nie jenis yang menundukkan pandangan...eerrkk.....





Proceed...Aku pi kenduri belah laki je...Sebelah pompuan aku tak dapat pi atas sebab yg mmg tak boleh nak dielakkan..Dan aku pi kenduri depa ni atas capacity sebagai seorang kawan dan jugak tukang tangkap gambo...saje je tolong snap snap...aku bukannya pro pun..huhu..






Kendurinya buat kat Lenggong, Perak..sape tak tau Lenggong kat mana sila rujuk dengan UNESCO...tapak warisan dunia oooiii...huhu...anyway, majlis berlangsung dengan meriah walaupun simple..Si Wan ni memang simple orangnya..sebab tu majlisnya pun simple dimple..







Family dua-dua belah pihak memang sempoi dan sporting...senang keje..haha..pengantin plak yang malu-malu kucing...cett....tak pe...lelaki pemalu itu baik, tetapi pompuan yang pemalu itu lebih baik...yang penting senyuman memang tak pernah lekang dari bibir pasangan mempelai..syok latue...haha..kawen kot..sape tak syokkk ooii...







Untuk majlis yang simple, kehadiran tetamu memang sangat memberansangkan..sanak saudara, jiran-jiran, kengkawan sekolah dan kengkawan ‘U’ cukup ramai yang datang...Dah macam mini reunion pun ada..huhuhu...Member-member sekolah memang suka datang lambat..senang nak melepak dan bersembang..



Dah petang-petang sikit pi outdoor..location rahsia..haha..dekat ngan Tasik Raban..time outdoor ni la terserlah betapa pemalunya depa berdua...apa-apa pun selamat melalui Zon Berumahtangga..moga dapat anak yang ramai dan sihat-sihat...Dan yang paling penting, moga hubungan sentiasa diberkati Allah dan berkekalan hingga hujung nyawa...






Huh...!!!

No comments:

Post a Comment