Wednesday, April 28, 2010

Huh....!!!!

Akhirnya.....aku ada blog sendiri..semalam time aku sembang pasai blog ngan dak opis, depa cakap bende nie da ketinggalan zaman...maknanya sesuai arr tuk aku...aku mmg slow sikit bab2 teknologi nie....ye arr...first thumb drive aku pun taun 2005 baru ada...haha..tue pun simpan lagu rock kapak je..lagu May arr paling byk...bende2 lain yg berkaitan ngan komputer usah harap arr....opis aku baru je kasik tukor komputer baru...siap kasik flat screen ngan windows version apa ntah....tapi baru arr..sampaikan nak print pun aku x tau mcm mana....tue belum tanya mcm mana nak open new blank page tukmicrosoft word..corrupt tul...
Ok...blog erk...aku penah baca arr dua tiga bijik blog....tapi sampai skang aku x tau apa sebenornya yg org tulih dlm blog nie...kesimpulan paling senang yg aku dapat, org yg ada blog nie mcm tulih ikut suka ati dia je...so, aku pun dgn suka ati la akan tulih apa yg aku suka....
Skang nie aku dok sibok melayan blog Diyaluna, Kak Sue yg punya....Tapi blog dia nie sesuai utk golongan tertentu je....golongan yg ada or nak ada baby....mcm aku..insya Allah...syok gak arr tengok dia dpt tolong ramai org dari blog dia....mana arr tau satu ari nanti aku plak leh tolong org lain..

Huh...



No comments:

Post a Comment